Propunere verde pentru administrația palatului parlamentului

Deoarece Romania se afla pe ultimul loc in Uniunea Europeana in ceea ce priveste gestionarea
deșeurilor  drept pentru care suntem pasibili de amenzi m-am hotârât să fac și eu ceva pentru a ajuta țara asta mică și puțin prea plină de gunoi.Și anume să  particip la o campanie organizată de Recolamp în care să conving cât mai multă lume pentru a se apuca de reciclat becuri,neoane și alte avioane surse de iluminat.

Pentru că ar fi fost prea mult pentru mine să umblu să conving toți oamenii din orașul meu m-am gândit că există în București o clădire publică cât orașul meu, singura din Europa care are are această calitate.Este vorba despre Palatul Parlamentului despre care se zvonește că ar consuma curent cât Ploieștiul, cea mai mare parte din acest curent fiind consumat de sursele de iluminat.

Palatul Parlamentului are o suprafață desfășurată de 330.000 m² iluminată de 800.000 de becuri.Având în  vedere că potrivit calculelor celor de la Recolamp la fiecare 1000 de metri pătrați se înlocuiesc anual 20 de kg de becuri rezultă că Palatul Parlamentului ar genera anual 6 tone de becuri arse ceea ce mi se pare pur și simplu incredibil de mult.Nici nu vreau să-mi imaginez că o asemenea cantitate de materiale super poluante ar ajunge la groapa de gunoi în loc să fie reciclate.

Așadar prin intermediul aceste postări pe blog doresc să indemn administrația Palatului Parlamentului să dea un singur click pe acest link pentru a încheia un protocol cu organizația non profit Recolamp și va primi gratis automat și instant următoarele:

  1. Recipiente de colectare standardizate, pe baza unui protocol de colaborare incheiat cu fiecare locatie in parte;
  2.  Servicii de ridicare a deseurilor, transport, depozitare,sortare, consolidare regionala si nationala;
  3.  Servicii de tratare si de reciclare cu ajutorul reciclatorilor contractati;
  4. Un numar de telefon gratuit si servicii aferente preluarii apelurilor in vederea ridicarii deseurilor semnalate de generatori.
În plus îi asigur că vor avea parte de cele mai sincere felicitări din partea mea și de foarte multe aprecieri din partea tuturor românilor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu